Chaplin

19.01.2014 19:00

19.1.2014 19:00 Chaplin, Janáčkovo divadlo (hostuje balet Lipsko)

40. výročí partnerství měst Brno – Lipsko oslaví výměnná představení mezi Baletem Lipské opery a Baletem Národního divadla Brno. Malý muž s knírkem a buřinkou je známý na celém světě. Ale jaký je tento muž mimo roli klauna? Tuto otázku si klade choreograf Mario Schröder, který v upravené verzi uvedl tento balet v Lipsku…

Hudba: Charlie Chaplin, Benjamin Britten, Samuel Barber, John Adams, Richard Wagner, Charles Ives, Kurt Schwertsik / hudbu řídí William Lacey
Choreografie: Mario Schröder
Scéna, kostýmy, video: Paul Zoller

 

 

Chaplin

Dechberoucí představení

Datum: 19.01.2014 | Vložil: Honza

Předem svého příspěvku mi dovolte říct, že baletních představení jsem viděl všeho všudy jen pár a přistupoval jsem k nim poměrně neutrálně. Pěkný pohyb, na který se hezky dívalo, ale víc jsem si v tom většinou nenašel.

Chaplin v podání Lipského baletního sboru byl velmi jiný. Naprosto mě pohltil, uchvátil a dokonce i chytil za srdce.
Výborní tanečníci, ale hlavně srozumitelná scéna, nápadité rekivizity a krásný pohyb. Místy se člověk zasmál, místy se mu tajil dech, když sledoval životní úspěchy i neúspěchy Charlese Spencera Chaplina.

Budete-li mít někdy možnost tohle představení shlédnout, nenechte si ho ujít, stojí vážně za to (na konci celé Janáčkovo divadlo tleskalo ve stoje a opona se musela několikrát zvednout).

Díky samozřejmě patří i Markét a Výtahu, že zde tuhle akci nabídla - moc dobrý výběr!

Vydařené představení

Datum: 19.01.2014 | Vložil: Markéta

Není co dodat... Nemám slov... Snad jen, že díky Výtahu jsem tam nešla sama. :-)

Přidat nový příspěvek