Deskovky hromadně... 27.1., 5.2., 12.2., 27.2., 6.3. atd... docela pravidelně i nepravidelně téměř každý týden...

12.04.2015 20:00

Asi nemá smysl psát po každých deskovkách report, co jsme hráli, jak jsme hráli... Nebo možná smysl má, ale mně se do toho nechce... Tak nechávám jen jednu stránku pro všechny následující deskovky. Pokud nám chceš sdělit své dojmy, diskuse čeká jen na Tebe!!! Těšíme se!

27.1. nás bylo 7: Markéta, Jirka, Honza, Aneta, Lucka, Zdeněk a Martin a ač to tak dlouho nevypadalo, Bang nakonec zvítězili banditi (vlastně nakonec už jen jeden...)

5.2. se sešlo 8 lidí a dle toho, co ke mně dobubnovaly tantamy se užil velký ranec srandy u Aktivit. :-) Já tam nebyla, byla jsem na jiné akci, tak píšu jen, co jsem slyšela... Třeba se někdo z přítomných vyjádří v diskusi..

27.2. jsme prozkoumali novou čajovnu. Máme tedy nové místo, kam zajít, bude-li za Zrcadlem přeplněno...

Deskovky

Louis Vuitton outlet

Datum: 28.12.2014 | Vložil: shoreconfid@hotmail.com

Přidat nový příspěvek