Horace McCoy: Aj kone sa strieľajú

07.02.2014 14:43

První únorovou středu nás Výtah zavezl do Mahenova divadla, kde se nám představilo Slovenské národné divadlo.

 

Dle dostupných informací velmi zdařilé představení zřejmě pohltilo i diváky v Brně. Velký úspěch. Diváci z většiny hlediště tleskali ve stoje... Zřejmě neudělali podobnou chybu jako já a nešli do divadla s očekáváním něčeho duchaplného... Zřejmě neočekávali hluboké psychologické drama, nad jehož myšlenkami budou ještě dlouho přemýšlet (takto jsem dílo znala až dosud já...). A zřejmě jim předvedená show, založená více na "hloupoučké" moderátorce a "chlípném" rozhodčím vyhovovala. 

 

Mně po shlédnutí představení napadlo jen něco ve smyslu, že pointa je Godot - taky dnes nepřijde... :-) 

Je mi líto, že jsem možná svým očekáváním a prezentací zde na Výtahu nakazila i ostatní účastníky v jejich "co od toho čekat"... :-) Nicméně jsme se na názoru na představení docela shodli...

 

Horace McCoy: Aj kone sa strieľajú

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek